Kasvades muutub laps nii füüsiliselt kui ka kognitiivselt, see on nagu ühe medali kaks poolt. Kui soovime, et laps areneks ühtlaselt, omandades samaaegselt vaimseid teadmisi ja füüsilisi oskusi, peame arvestama tema vanusega, millele on omased ...
Tere, Merlis Tore oli Sinu tegemistest ja töödest lugeda. Mul on hea meel, et eelmisel õppeaastal pakkus kõrgkool 60 koolitust, kus sai osaleda ligi 1053 inimest kogu Eestist. Samas olen tänulik, et kõrgkool pakub arenguvõimalusi ...
Tartu Tervishoiu Kõrgkooli õppekavadel on suur rõhk kõrgkoolivälistel praktikatel. Nõnda seisavad ka esimese kursuse õdede jaoks kevadel ees esimesed praktikad seoses laste tervise ja eakate hooldusega. Loodetavasti on praktikale suundumine elevust tekitav ja ootusrikas. Seda ...
29. septembril andis Tartu Ülikooli Kliinikumi uus C-korpuse operatsiooniplokk huvilistele võimaluse piiluda nende salapäraste uste taha. Operatsiooniteenistuse tööga said tutvuda nii tervishoiutöötajad kui ka tervishoiu valdkonnas alles õppivad tulevased kolleegid. Huvilisi oli pea sadakond. Avatud ...
Õppepraktika ei ole pelgalt praktiliste oskuste õppimine ja harjutamine. See on iga kord ka kui uus seiklus töökeskkonnas, mis aitab muuta teadmised pädevusteks, kujundada hoiakuid ning toetada inimesekeskseid väärtusi. Tartu Ülikooli Kliinikum on ülikoolihaigla, kus ...